دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
حسینی پور:
جوانان مازندران قدرت مهندسی خود را به رخ دشمنان می‌کشند
استاندار مازندران گفت: جوانان فرهیخته مازندران وارثان شهدا در جبهه علمی هستند و کاری خواهند کرد که دشمنان قدرت مهندسی و علمی این خطه را با چشم خودشان ببینند.
سعید منصوری - آوای خزر: سید محمود حسینی پور امروز جمعه ۱۹ اسفندماه در مراسم آغاز ساخت چهار فروند شناور کانتینری و رو – رو ریلی در مجتمع کاسپین شرکت صدرا بهشهر که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود، اظهار داشت: امروز جوانان بومی مازندران وارد عرصه‌ای شدند تا کار‌هایی را انجام بدهند که در سطح داخلی و بین المللی نشان افتخار را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: در این فضای جنگ اقتصادی با توجه به تمام ظرفیت‌های عظیم استان مازندران که دانشگاه‌های مهم و فارغ التحصیلان خوبی را دارد به دست توانای جوانان همین مازندران قوی، شاهد راه اندازی مجموعه معظم شرکت صدرا هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه پایدار از اصول پیشرفت هر منطقه‌ای است با اشاره به قرار گرفتن استان مازندران در کنار سواحل کاسپین، عنوان کرد که این توسعه حتما باید با اقتصاد دریا محور همراه باشد.

حسینی پور، یکی از شاخص‌های اصلی اقتصاد دریامحور را بحث ترانزیت دریایی عنوان و خاطرنشان کرد: مقدمه این مهم، امروز در مجموعه بزرگ کاسپین توسط نیرو‌های بومی رقم زده شد و ما آنچه را که می‌بینیم حاصل تلاش مسوولان به پشتوانه نیروی انسانی بومی است.

وی با اعتقاد به اینکه بچه‌های مازندران روزگاری در قالب لشگر خط شکن ۲۵ کربلا وارد عرصه شدند و در برهه‌ای از زمان نیز در دفاع از حرم وارد میدان شدند، افزود: این دیار قدمگاه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید انقلاب است و امروز جوانان مازندران در خط مبارزه با استکبار در جبهه اقتصادی در حال تلاش هستند.

استاندار مازندران گفت: جوانان فرهیخته مازندران وارثان شهدا در جبهه علمی هستند و کاری خواهند کرد که دشمنان قدرت مهندسی و علمی این خطه را با چشم خودشان ببینند.

وی در پایان از تلاش‌ها و پیگیری نمایندگان مازندران به ویژه نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، وزارت تعاون، شرکت کشتیرانی صدرا، وزارت راه و شهرسازی، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، قرارگاه خاتم، مجموعه کشتیرانی صدرا و مجتمع کاسپین در احیای این مجموعه و آغاز ساخت چهار فروند شناور، قدردانی کرد.
 
به گزارش آوای خزر، قراداد ساخت چهار فروند شناور کانتینری و رو - رو با مبلغ ۴۲ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی بین شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت صنعتی دریایی ایران منعقد شده است.

انتهای پیام/۱۰۰۰/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار